Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  Coolshop.fi

Coolshop.fi

Siirry kauppaan

Koko nimi:

Coolshop

Kotisivu:

Sijainti:

Internet
Yleisarvosana kaupalle
5 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Kaupan omat lisätiedot
Ostokokemukset (5)
 

Ostokokemukset kaupasta Coolshop.fi

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
5.11.2021  |  14.50  |  Rakanishu
Kolmesti olen täältä pelin tilannut ja kolmesti tullu tilaus varsin onnistuneesti perille.Toimitusaika ainut mikä vähä vaihdellu, mutta pistän sen PostNordin enkä liikkeen piikkiin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 2 Ei 3
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

22.5.2021  |  20.19  |  Viimonen
Tuotekuvaus ei vastannut toimitettua tuotetta ja tuote tuli melkein viikon myöhässä.
Kun tuotekuvauksen virheellisyyden otti esille niin sanotun asiakaspalvelun kanssa, on palvelu hidasta, ylimielistä ja loppujen lopuksi hyödytöntä.
Lopuksi täytyy sanoa vielä yksi asia ja en voi painottaa tätä liikaa: OTTAKAA KUVAKAAPPAUS tuotekuvauksesta ennen tilaamista, koska tykkäävät muutella niitä ongelmatilanteessa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 37 Ei 121
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei Viimonen
Pahoittelut vastausviiveestä ja kokemuksestasi. Toimitusajoissa on ollut joskus hieman epäsäännöllistä viivettä ja etämyynnissä voi valitettavasti aina tapahtua rahtiviiveitä, joille ei oikein voi tehdä mitään, mutta tuo kommentti aspamme toiminnasta pitäisi tarkistaa.

Mikäli aspamme kanssa on ongelmia syystä taikka toisesta, niin voit aina vaatia että viestiketjuun tulee mukaan esimies. Esimiehemme ovat englanninkielisiä, mutta muutoin he voivat kyllä aina tarkastaa käsittelyn oikeaoppisuuden.
Mikäli tuote ei vastaa kuvausta, niin lähtökohtamme on aina korjata tilanne asiakkaalle ja myös korjata tuotekuvaus ettei jatkossa sama virhe toistu muiden kanssa. Pahoittelumme joka tapauksessa ostoskokemuksestasi.

Parhain terveisin,
Coolshop
  16.7.2021  |  10:50

20.8.2020  |  14.08  |  TL
Huonon verkkokaupan tunnistaa ylimielisyydestä. Coolshop on sellaisesta hyvä esimerkki. Se myy rikkinäisen laitteen, munaa palautuspostituksen, mutta silti sea jatkaa vaatimusten esittämistä siitä, mitä minun pitäisi tehdä asian ratkaisemiseksi. Mitä tällainen asiakaspalvelu on? Eivätkö normaalit ihmiset pyri korjaamaan virheitään? Vastuun kantaminen ja asiakkaan etujen huomioiminen eivät kuulu Coolshopin liiketoimintaan. Valitkaa parempi paikka tehdä ostoksia! Maailma on pullollaan verkkokauppoja. Niiden joukosta kyllä löytyy vastuuntuntoisia ammattilaisia.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 74 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

3.12.2018  |  0.26  |  hrhsfhsf
Tuote (kaiutin) oli todella hyvässä tarjouksessa ja saapui kohtuullisen nopeasti. Tuote on kaikin tavoin erinomainen.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 68 Ei 70
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

29.10.2017  |  18.28  |  Joku vain
Ennakkotilasin pelin ja se saapui parissä päivässä ja vielä päivää ennen julkaisupäivää. Ei voi muuta kuin suositella.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 35 Ei 15
Ilmoita asiattomasta arvostelusta